piątek, 4 marca 2016

TAG: Moja makijażowa historia

Siedząc rano przy kawie i czytając Wasze blogi natknęłam się na post z ciekawym tagiem. Bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam, że zrobię taki sam wpis na swojej stronie. Zapraszam Was do przeczytania mojej makijażowej historii oraz zajrzyjcie na bloga Kate`sbeautyland. W komentarzach oczywiście czekam na Wasze odpowiedzi do poniższych pytań :) 


WJAKIM WIEKU BYŁAŚ, KIEDY ZACZĘŁAŚ SIĘ MALOWAĆ? 

 Myślę, że moje raczkowanie w malowaniu rozpoczęło się na etapie gimnazjum czyli ok 15 -tego roku życia. Z początku była moda na czarne kreski, których sobie do dziś nie wybaczę, bo wyglądałam w nich okropnie ^^  Pełniejsze makijaże i mocniejsze, aczkolwiek zrobione bardzo kiepsko, zaczęły się u mnie od drugiej klasy gimnazjum. 

JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE ZAINTERESOWAŁAŚ SIĘ MAKIJAŻEM?

Szczerze muszę przyznać, że moja pasja do makijażu zaczęła się już w podstawówce, kiedy dostałam pierwszą, zabawkową paletkę
z cieniami i szminkami. Z pewnością każdy z Was kojarzy o które cudo mi chodzi :) Później wiadomo zaczęły się próby malowania siebie, co nie wyglądało dobrze, jednak tak bardzo pochłonął mnie ten temat, że chciałam się rozwijać w tym kierunku. Gazety, internetowe blogi no i oczywiście dziewczyny z YouTube :)



JAKIE SA NIEKTÓRE Z TWOICH ULUBIONYCH MAREK?

Zoeva! Ta marka skradła moje serce w ostatnim roku. Jestem zadowolona zarówno z cieni jak i pędzli. Dotychczas byłam oddana Inglotowi, gdyż jest to najbardziej dostępna polska marka, która zadowalała mnie w moich początkach.
Mój kufer jest zbiorem wielu marek, których posiadam pojedyncze perełki,
lub dwa, trzy produkty. Z kolorówki i akcesoria uwielbiam Zoevę,
a jeśli chodzi o utrwalanie makijażu, jego wykończenie to zawsze bazuję na Kryolanie :)

CO ZNACZY DLA CIEBIE MAKIJAŻ?

Makijaż dla mnie to sztuka, sposób wyrażenia siebie. Bardzo dobrze czuję się bez niego, nie mam problemu z wyjściem w wersji naturalnej, jednak makijaż jako moja pasja stanowi dla mnie ważną część. Dystans i umiar, ważna rzecz jeśli chodzi o temat makijażu :)


JEŚLI MOGŁABYŚ NAŁOŻYĆ NA TWARZ TYLKO I WYŁĄCZNIE 4 PRODUKTY, TO JAKIE BY TO BYŁY?

Ostatnio moja cera jest w coraz lepszym stanie, więc już nie mam tak dużych problemów z wypryskami czy przebarwieniami.
Z pewnością cienie do brwi, tusz do rzęs, podkład z wykończeniem matowym no i oczywiście produkt do konturowania :)


CO NAJBARDZIEJ LUBISZ W MAKIJAŻU? 

Całą zabawę, która mi przy tym towarzyszy. Uwielbiam metamorfozy, to w jaki sposób możemy siebie zmieniać, dopomóc swojej urodzie, zatuszować nasze niedoskonałości. Bardzo podoba mi się cała otoczka dobierania odpowiedniego podkładu, koloru szminki, dopasowania odpowiedniego kształtu cieniowania do oka. Najlepsze w makijażu jest także to końcowe "wooow", które słyszę od dziewczyn. Lubię sprawiać im przyjemność i poczucie wyjątkowości, zwłaszcza w ważnym dla nich dniu. 

CO MYŚLISZ O TANICH I DROGICH KOSMETYKACH?

W kontekście tanich zamienników produktów z wyższych półek ? ... uważam, że jest to super sprawa!
Nie każdego stać na "luksusowe" produkty, a część z nich o tylko płacenie za logo marki. Spotkałam się jednak w wielu przypadkach, że kosmetyki z niższej półki cenowej, mniej znane, sprawdzały mi się o niebo lepiej, niż markowe. Są perełki, w które warto inwestować, zwłaszcza jeśli zajmujemy się tym zawodowo, jednak sama w moim makijażu codziennym używam wielu kosmetyków, za które zapłaciłam grosze, a bardzo je lubię :) Wysoka cena nie czyni sama w sobie produktu dobrym. Pamiętajmy, ze u każdego z Nas może on się też zachowywać inaczej. Dla początkujących tanie kosmetyki,a dobre, to idealne rozwiązanie! 

JAKĄ RADĘ DAŁABYŚ POCZĄTKUJĄCYM?

Nie ograniczajcie się! Próbujcie, próbujcie i duuuużo malujcie. Nie poddawajcie się też presji, zazdrości innych ludzi.
Makijaż to zabawa, wszystko co w danej chwili się Wam podoba jest jak najbardziej okey. Szkolcie się, rozwijajcie, ale nie popadajcie w skrajność i nie trzymajcie się sztywno określonych reguł. :)

JAKIEGO MAKIJAŻOWEGO  TRENDU NIGDY NIE ZROZUMIESZ?

Och... Najgorszy trend to jasne, nuuuude usta, a raczej wybielone ;/ aż mnie dreszcze przeszły :)

CO MYŚLISZ O MAKIJAŻOWEJ SPOŁECZNOŚCI NA BLOGERZE/ YOUTUBE? 

Myślę, ze jest to bardzo przydatna sprawa, która w obecnych czasach ułatwia początki wielu z nas. Mimo, iż mam dopiero 21 lat,
w wieku 15, kiedy szukałam wskazówek, recenzji nie było tego zbyt wiele. Teraz dzięki dziewczynom, ale także panom :) ,
możemy nauczyć się duuużo więcej. 


4 komentarze:

  1. bardzo fajnie się czyta ten Tag :D miło zobaczyć jak to jest u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że o mnie wspomniałaś :*
    Widzę, że w wielu kwestiach mamy podobne zdanie. Przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, w wielu kwestiach z Toba moge sie zgodzic :))!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak usta nude są ble, są takie dziewyczny które psują całą swoją urodę bo wyglądają raz na pomarańczowe z trupimi ustami. Co do zoevy musze się zgodzic sama ich uwielbiam ;) a tanie kosmetyki-czasami po n8e sięgam ale kończy się to alergia a chciałabym bardzo moc z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń